بهـــ دَرکـــــ

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

 
رفته ای ؟؟؟


بعضی ها بهش میگن قسمت


اما من تازگیها بهش میگم به درک . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

آنا یوردوم
ساعت0:06---8 اسفند 1391
یاشاسین بوتون تورک میلتی...
سلام تورک بالاسی...
تشکر منه باش ورمشدون...
وب-اون چوخ گوزلدی...
گه-نده منه باش ور...
تبریز... باشون ساغولسون...
غیرتلی و شرافتلی میلتین اولکسی... باشون اوجادی... اوجا قالسین...
ای تبریز... منیم قیبلم... قوجا تبریزیم... باشون ساغولسون.......


وحید
ساعت14:39---7 اسفند 1391
گاهی آدم ها آن قدر زود عوض می شوند

آنقدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی

و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها تا دشمنی ها فاصله افتاده است !


زینب
ساعت13:37---7 اسفند 1391
سلام اجی جونم
وبت حرف نداره ...همه چیش قشنگ و عالیه
هم اهنگش هم مطالبت
با اجازت اگه بعضی مطالبت رو بردارم ناراحت نمیشی؟


ژیلا
ساعت1:40---7 اسفند 1391
سلام اجی احرش ادرسونذاشتی تاخودم پیداش کردم

الناز
ساعت21:56---6 اسفند 1391
سلام خانومی
من یه مدت نبودم
با آدرس جدید لینکت کردم موفق باشی


سلطان قلبها
ساعت17:24---6 اسفند 1391


من می روم و تو می مانی

به اميد همه ي باور هايت

با عشق مدارا مي كني و مي گويي...

كسي ديگر مي ايد ........

تو كه مي روي

من مي مانم و من.....

بي مدارا.....بي عشق....

به اميد هيچ كس ديگري

من می روم و تو می مانی

به اميد همه ي باور هايت

با عشق مدارا مي كني و مي گويي...

كسي ديگر مي ايد ........

تو كه مي روي

من مي مانم و من.....

بي مدارا.....بي عشق....

به اميد هيچ كس ديگري


arman
ساعت16:30---6 اسفند 1391
در باز و بسته شد!!!


حتما باز باد شوخيش گرفته


اداي آمدنت را در مي آورد!!!!!
________________________________
نوازشم كن!!!!!


نترس!!!!


"تنهاييم" واگير ندارد!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
یک شنبه 6 اسفند 1386برچسب:, 14:40 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml